Direktlänk till inlägg 12 juni 2008

Mitt första inlägg

Av Liljebloggen - 12 juni 2008 17:49

Hejsan allihopa!! Nu har jag också börjat att blogga. Här är några bilder av mitt dockhus.

 
 
Helena

Helena

12 juni 2008 18:57

Hallå. Såg på din mammas blogg att du fått en egen . Vad kul ! Var tvungen att titta in och säga hej till dig . Ditt dockskåp är riktigt fint.
Lycka till med bloggandet nu då ,
vi ses på midsommar ! Kram Helena

http://minblogg-jag.blogspot.com

 
Ingen bild

Tante Britt

12 juni 2008 20:56

Hei!

Så gøy at du har fått din egen blogg, gratulerer! Riktig fin er den også :-) Skal si fra til Ingeborg og Pernille, så kommer de på besøk til deg også!

Stor klem fra tante Britt :-)

 
Anita

Anita

12 juni 2008 22:14

Velkommen til Bloglandia!! Så utrolig flott dukke hus du har!! Liker sånne små detaljer jeg!! Lykke til som blogger! Kos deg i sommer!

http://www.avasblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

liljebloggen

12 juni 2008 22:28

Helena:Jag längtar så mycket till midsommar

Tante britt:så kul att du kikker in til mej!Hadet bra!Fra E.

Anita:så kul att du hilse på mej!

 
Maria / Frøken Fryd

Maria / Frøken Fryd

12 juni 2008 22:46

Hej med dig.

Sååå fint dit dukkehus er En rigtig drøm, og garanteret rigtig godt at lege med :-)

Tillykke med dig blog.

Mange hilsner frs Danmark, Maria.

http://marias-sted.blogspot.com

 
Katta

Katta

13 juni 2008 08:53

Vilket fint dockhus du har, kul att du startat en blogg.Ha ett ba sommarlov.

http://rostigarosor.blogspot.com

 
miri

miri

13 juni 2008 11:18

Det er et meget, meget fint dukkehus!
Jeg får helt lyst til at bo der, der ser så hyggeligt ud :-)
Tillykke med din blog!

http://kærlighed,sagde Losarinas mor

 
kardemomme

kardemomme

13 juni 2008 12:52

Hei du :) Jeg håper du skjønner hva jeg skriver..Jeg er norsk skjønner du :)Jeg har en datter som er snart 11 år og hun har også akkurat fått lov til å begynne å blogge.Mammaen din fortalte at du også har startet opp med blogg. Og hvilken fiiin blogg du har laget!! Synes du har laget veldig fin bakgrunn. Og så det fine dukkehuset du har da!! Datteren min skal ha bursdagsselskap i dag, men så fort hun får tid tar hun seg nok en tur inn til deg for å se på din blogg! Nå må jeg skynde meg, men du får ha en fin dag videre! Mange hilsener fra Norge :)

http://husetvedbekken

 
Monika

Monika

13 juni 2008 15:51

Hej på dej!

Din mamma tipsade att du startat en egen blogg. Vilket jättefint dockskåp. Jag älskar dockskåp! Visst får man det fast man är vuxen?! ;o) Jag har alltid drömt om ett sånt gammalt, liknande det som finns i Madicken på Junibackenfilmen.

Lycka till med bloggandet och ha ett fint sommarlov :o)

Monika

http://www.tanttheaslillatorp.blogspot.com

 
Ingen bild

liljebloggen

13 juni 2008 21:58

Maria:jag tackar så mycket för besöket!kram E

Katta:Sommar tider hej hej sommartider :-)

Miri:om du krymper så får du gärna bo där.

Kardemomme:jeg skönner norsk,altid fra E!

Monika:visste du att min farfar har gjort mitt dockhus!från E!

 
Ingen bild

Lene

13 juni 2008 21:58

Hei på deg!!

Såå koselig blogg du har laget! og dukkehuset ditt er kjempeflott!! Jeg hadde altså ikke noe sånt da jeg var liten jente.

Jeg har lukket blogg, som mamma - så du fr nok ikke fulgt linken min - men jeg mtte likevel bare hilse på. Koselig :)

Klem fra Lene i Norge :)

 
Ingen bild

liljebloggen

13 juni 2008 22:02

Lene:så koselig att du kikke in till meg :-)!Fra E!

 
Synne

Synne

14 juni 2008 19:53

Kul att du börjat blogga du med.
Jag hoppas det blir rätt nu.
Tusen tusen tack för den fina gåvan jag fick i posten.....
Öppnade den idag :D
Kramen från en glad Synne :D

http://nabolandet.blogspot.com

 
Ingen bild

liljebloggen

15 juni 2008 17:53

Synne: kul att du gillade presenten ;-)

 
Jessan

Jessan

28 juni 2008 18:08

Hej på dej! vad kul att du också börjat blogga! Du kommer att tycka det är jättekul! jag Lovar!jag gillar ditt dockhus skarpt! Fast jag är snart 38 år gammal så älskar jag fortfarande dockhus! Ha ett jättefint sommarlov och var rädd om dej! Kramar Jessan

http://undermittkorsbarstrad.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liljebloggen - 2 oktober 2008 20:34

Hej, nu var det länge sen jag var här på bloggen. Jag har kommit på att jag kan visa upp mitt nya husdjur, nämligen Gårdon som är en guldhamster. Han är jättesnäll. Jag brukar ha med honom hem till min kompis som har Gårdons bror. Han heter Theodor. ...

Av Liljebloggen - 14 juli 2008 11:12

Titta, jag har fått en award! Tusen tack, Kardemomme ;-)   Nu är det mest lata dagar, och jag är inte så mycket inne på min blogg. Kommer tillbaka när jag har lite mindre att göra.   Önskar dig en fin sommar :-) ...

Av Liljebloggen - 7 juli 2008 00:26

Har varit en vecka i Danmark på semester. Vi har haft det jättekul tillsammans med vänner av oss. 14 personer har bott i samma hus. Huset var jättestort och vackert.   Har några bilder på sandstranden utanför huset där vi bodde.   Ha en finfin somm...

Av Liljebloggen - 15 juni 2008 18:01

Hej igen!På måndag så ska jag ha gympaläger med RM! Mina dräkter kan du se på bilden!Hej då! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards